Publicat de: lauram1978 | ianuarie 28, 2011

Spargatorul de nuci – balet pe gheata – 21 ianuarie 2011, Sala Palatului

Dragii mei,

pentru ca la intalnirea de aseara mi s-a atras atentia asupra faptului ca am omis sa postez pozele de la acest spectacol – nu dam numele celui care a carcotit 😀 – revin acum cu pozele de mai jos

dupa cum se poate vedea, toate pozele sunt de la final..dat fiind faptul ca aparatul pe care il am poate si el cate ceva, dar cu masura…recunosc ca pe parcursul spectacolului mi-a fost distrasa atentia de cateva ori de telefonul unei dre care statea in fata mea, dra  care a filmat, nu exagerez, jumatate de spectacol…in fine, bravo ei…ma tot gandeam sa-i dau adresa de e-mail sa imi trimita si mie macar 2 filmuletze 😀

referitor la spectacol, daca ar fi sa il descriu intr-un singur cuvant, nu as putea spune altceva decat  – „”SPECTACULOS””…stiu, cam lipsita de inspiratie in aceasta seara, dar pe langa o raceala duioasa care ma chinuie cu patima,trebuie sa recunosc ca a fost primul spectacol de balet la care am mers si …s-a simtit 😀

la ce ma refer…daca am tot fost in ultimul an numai la opera, opereta si ateneu, m-am invatat prost :)…ma asteptam sa existe si o orchestra prin zona, sincer…sa scrie pe undeva cate ceva despre ce se intampla pe acolo si tot asa :)))….la asa spectacol, la banii pe care i-am dat pe bilet si la cat m-a zapacit toata lumea de cap, ma asteptam sa fiu purtata cine stie pe unde, prin ce lumi fermecate :))

in fine, muzica era inregistrata, tare dar ok…costumele erau divine (asa am inteles de la cei din grup care au au avut binoclu si au putut vedea inclusiv detaliile :D) …caci am stat la cucurigu, acolo unde am putut cumpara cele mai ieftine bilete (70 lei/buc)…toti au patinat impecabil…publicul a rezonat perfect, totul patimas, profesionist, perfect

nu au lipsit cateva plansete ale unor copii din sala (este inutil sa va spun ca jumatata de sala era ocupata de copilasi), inclusiv in grupul nostru au fost cateva fetitze poznase 🙂 nu au lipsit discutiile dintre parinti si copii in timpul spectacolului (dar cu masura, evident) dar a meritat 🙂

a meritat pentru energia ce ne-a fost transmisa de pe scena, pentru bucuria celor din sala, pentru rasetele si veselia copiilor, pentru dansurile de la pauza ale piticotilor, care se strecurau printre noi si parintii dupa ei…absolut totul a contribuit la frumoasa amintire cu care am ramas de la acest spectacol

va recomand sa mergeti si, in egala masura, va mai recomand ceva: cititi inainte de spectacol, NEAPARAT, despre ce mama naibii este vorba :))))) sa nu fiti nevoiti sa-i intrebati pe pusti, la pauza, de ce cutarica il alearga pe cutarica, ce cauta soarecii pe scena sau te mai miri ce :))))

pe curand,

laura


Lasă un comentariu

Categorii