Postat de: lauram1978 | Ianuarie 29, 2011

Sluga la doi stapani – Teatrul Masca – Impresii

Dragi prieteni,

Pana acum nu am discutat deloc de spectacolele de la Teatrul Masca pentru ca nu am reusit sa ma hotarasca ce anume sa va zic😀

Printre motivele nehotararii mele se numara atat faptul ca nu am vazut aici decat trei spectacole, Una Historia de Tango, Gigi Amoroso si Sluga la doi stapani – ceea ce nu imi permite nici pe departe sa formulez un punct de vedere mai intemeiat – cat si gusturile noatre pentru comediile la care mergem de obicei, de genul celor de la TNB, Teatrul de Comedie si Notarra.

Cu toate acestea, pot sa va spun ca de fiecare data am intrat la spectacole ferm convinsa ca nu vor fi tocmai pe gustul meu, obisnuita ca si voi , cu un alt stil, si de fiecare data am fost foarte placuta surprinsa de tot am auzit, am vazut si am trait in acel loc deosebit…

In primul rand, este vorba despre sala, mica si foarte intima, ceea ce creeaza o legatura mult mai stransa intre actori si public…apoi, este vorba despre actori, tineri talentati si plini de energie, care pun muuult suflet si pasiune in ceea ce fac…ca sa nu mai amintesc si de faptul ca obisnuiesc sa interactioneze cu publicul in timpul spectacolului, atunci cand te astepti mai putin😀

Nu au fost spectacole care sa abordeze mari teme sau subiecte ori sa te provoace la cine stie ce meditatie insa parerea mea este ca ei urmaresc cu totul altceva, genul spectacolelor fiind mai diferit de cel abordat de majoritatea teatrelor: te provoaca pentru 1 – 2 ore sa iti eliberezi mintea de tot, sa asculti muzica, sa urmaresti si ceva acrobatii, dansuri, sa razi copios si sa pleci acasa plin de energie si de buna dispozitie. Si aici ma refer mai ales la „”Gigi Amoroso”” si la „”Sluga la doi stapani”” de unde am plecat atat de relaxata si plina de voie buna incat, dupa ultimul din ele, am incurcat metrourile si am plecat in alta directie :))))

Mi-am propus ca in aceasta luna sa nu ratez ”Acul cumetrei Gurton”, care va fi pe 6 februarie 2011, duminica, ora 19, 15 lei biletul – lista pentru confirmarile de participare este oficial deschisa pana luni 31 ianuarie, ora 22.00.

Mai jos puteti vedea cateva poze de la „”Sluga la doi stapani””, la care am fost la inceputul acestei luni.

am uitat sa va spun ca la final actorii i-au invitat si pe spectatori in scena…frumos🙂

pe curand!

laura


Lasă un răspuns

Categorii

