Postat de: lauram1978 | Decembrie 24, 2012

Craciun fericit si un 2013 cu multa sanatate, dragoste, speranta si bucurii fara numar!

Dragi prieteni,

Am hotarat sa va transmit cateva ganduri in preajma acestor sarbatori si, totodata, aproape de sfarsitul acestui an, pentru ca am simtit nevoia realizarii unui bilant personal si a confirmarii finalizarii unei etape a vietii care si-au lasat puternic amprenta asupra mea.

Cum si voi faceti parte din viata si din experientele mele, intr-o masura sau alta, era firesc sa va „chinui” cu acest mesaj🙂 promit sa ma straduiesc pentru a-l scrie cat mai clar, mai scurt si mai putin incalcit😀

Pe parcursul acestui an am primit cele mai frumoase lectii de viata de pana acum, la finele carora am realizat cat de mici si de neinsemnati suntem atunci cand prin alegerile pe care le facem ne indepartam de noi insine, de destinul nostru si de forta creatoare care ne-a dat viata si la care trebuie sa ramanem conectati.

59638_476711782367405_1421340382_n

Am invatat sa acord cu mult mai multa grija increderea celor din jur si sa am grija cu cine „ma insotesc la drum”. Sa tac atunci cand nu am de spus lucruri bune si sa caut, pe cat posibil, partea frumoasa a oamenilor si a lucrurilor. Sa imi musc limba atunci cand imi vine sa analizez si sa critic fara mila tot ce misca in jurul meu, sa respir adanc si sa ma gandesc, in acele momente, la perfectiunea lucrurilor minunate pe care le avem in jur: la generozitatea soarelui care nu alege sa aiba grija de noi doar atunci cand suntem buni, la dragostea naturii fara de care nu am putea exista, la bunatatea acelor oameni care continua sa faca binele, desi acel bine se intoarce mult mai tarziu la ei.

Am fost inconjurata in acest timp de o mana de oameni cu adevarat deosebiti, cu suflet mare si i-am multumit lui Dumnezeu pentru ca mi i-a trimis, dar si pentru ca m-a ajutat sa-i pastrez in viata mea. Nu-i voi uita niciodata, se stiu ei cine sunt :*

Atunci cand am crezut ca nu mai am nimic, am decoperit ca eram mai bogata ca oricand, nu degeaba zicea Norman Vincent Peale :”Buzunarele goale nu au tras pe nimeni inapoi. Numai capetele si inimile goale o pot face.”

385756_483482895023627_671645603_n

Am invatat ce inseamna sa traiesti fara sa stii ce vei face de a doua zi, din toate punctele de vedere. Si da, am supravietuit, intelegand astfel zbuciumul celor aflati in situatii similare, pe care uneori ii judecam, mai mult sau mai putin, comentand diverse cu diversi. Nu sunt ipocrita sa spun ca banii nu conteaza, dar chiar sunt convinsa ca ei nu pot face minuni, nu pot sa iti ofere tot timpul totul. Am inteles pe pielea mea, pastrand proportiile, ceea ce spunea George Eliot: „One must be poor to know the luxury of giving.”

Am constientizat cat de pretioasa este sanatatea, un dar atat de important pe care il primim cu totii si de care atat de putini oameni au grija in agitatia vietii de zi cu zi.

Mi-am dat seama ca nu pot trece mai departe pana cand nu voi fi invatat lectia, nu voi fi inteles cine sunt si care este drumul meu de acum inainte.

556475_438622036189151_1013270091_n

Sunt recunoscatoare pentru fiecare experienta pe care am trait-o in acest an, fie ca ea mi-a aratat ce sa vad si sa caut in oameni, ce sa pretuiesc in viata si la ce sa lucrez in viata mea. Sunt fericita pentru claritatea cu care vad acum lucrurile, pentru ca am dat egoismul, mandria si prejudecatile pe dragoste, intelegere si speranta. Si sunt mandra de echipa cu care voi continua proiectele Laureath, dar si de noua echipa de la serviciu, energii pozitive care impreuna pot darui atat de multe lucruri🙂

Daca ar fi sa rezum totul in doua-trei idei, concluzii prin prisma experientelor acestui an, mult mai bine formulate deja de altii, acestea ar fi urmatoarele:

1. Nihil sine Deo.

2. „Sunt succese care te injosesc si infrangeri care te inalta.” N. Iorga

3. Viata nu inseamna a trai, ci a sti pentru ce traiesti.”  N. Iorga

Imi doresc ca aceste sarbatori sa ma ajute sa pastrez in suflet toata lumina, claritatea si dragostea pe care le simt acum. Si imi doresc pentru 2013 sa fiu aceeasi persoana umila, receptiva si plina de viata, de speranta si de incredere, asa cum sunt acum!

Si va doresc si voua un Craciun cu adevarat plin de lumina si de dragoste, sa vedeti si sa simtiti si dincolo de darurile fizice si de masa imbelsugata, sa fiti deschisi, umili si recunoscatori pentru toate lucrurile frumoase si oamenii minunati pe care ii aveti in viata voastra! Cat priveste 2013, sa aveti un an magic, sa nu uitati si de ceea ce este cu adevarat important in viata, sa nu neglijati sufletul, sa admiteti ca nimic nu este intamplator si ca „Nobody can do everything, but everyone can do something”.

563464_444889415551806_683186134_n

Pe drumul vietii

Nu pot face multe lucruri, dar iti pot da din painea mea si, uneori, iti pot simti durerea- pe drumul vietii.

Nu pot face multe lucruri, dar pot sta o ora cu tine, sa-ti spun o gluma, iar uneori chiar si niste versuri – pe drumul vietii.

Nu pot face multe lucruri, dar iti pot da din florile mele si din cartile mele, iar uneori te pot ajuta sa-ti duci povara – pe drumul vietii.

Nu pot face multe lucruri, dar iti pot impartasi din cantecele si din bucuria mea, iar uneori putem rade impreuna – pe drumul vietii.

Nu pot face multe lucruri, dar iti pot vorbi despre sperantele si temerile mele, iar uneori putem plange impreuna – pe drumul vietii.

Nu pot face multe lucruri, dar iti pot face cunostinta cu prietenii mei, te pot lasa in viata mea, iar uneori ne putem ruga impreuna – pe drumul vietii.

                                           laura

                                           

                                                    


Lasă un răspuns

Categorii

