Postat de: lauram1978 | Februarie 25, 2011

…pentru ca traim in Romania – anulare Oscar si tanti Roz, confirmare Amadeus si Made in Romania

Dragii mei,

Cu maaare parere de rau trebuie sa va informez ca nu am mai gasit bilete la Oscar si tanti Roz.
Se pare ca acestea au fost puse in vanzare ieri, pe la ora 16, si pana pe la 19 s-au vandut toate biletele  
La intrebarea mea cum as putea sa aflu in timp util ce bilete s-au pus in vanzare, raspunsul a fost – „sa verific in continuu site-ul lor…si, poate, daca am noroc, intru chiar atunci cand trebuie si aflu ce ma intereseaza”….NO COMMENT !
Nu renunt eu atat de usor doar ca mai dureaza putin pana ajungem la acest spectacol…din moment ce „zboara” biletele in acest stil, este posibil sa fie un spectacol care nu trebuie ratat…cu Marius Manole in distributie, nici nu ma asteptam la altceva

Pentru weekendul 12-13 martie, pentru cei care au optat pentru acest spectacol, voi fi in continuare cu ochii pe Metropolis, Nottara sau Odeon – am cativa asi in maneca si la aceste teatre …orice s-ar intampla, acasa nu stam🙂

Va pup si revin cu informatii.

Pe curand!
Laura

ps: confirm achizitia biletelor la Amadeus (9 martie, ora 19.00, ONB) si Made in Romania (5 martie, ora 19, Sala Rapsodia, Lipscani)


Responses

  1. O REVERENTA sincera pentru ceea ce faceti cu suflet pe acest blog pentru fenomenul cultural!Sarutari de mana!Sa aveti o primavara vesnica in suflet!Armand Calota


Lasă un răspuns

Categorii

