Postat de: lauram1978 | Aprilie 18, 2011

Spectacol s-a vrut, spectacol servim! :)

Dragii mei,

Am tras linie, am adunat, am grupat si trasat spectacolele din perioada imediat urmatoare si m-a palit usor panica😀

Se pare ca iar ne-am lasat purtati de entuziasm si am cumparat bilete la mai multe spectacole in aceeasi saptamana, dar sunt convinsa ca vom face fata si ne vom incarca cu multe energie pozitiva si buna dispozitie :))

Prin urmare, haideti sa trecem in revista spectacolele ce vor urma, astfel:

1. Visul unei nopti de vara – 26 aprilie, si 6 mai ora 19.00, TNB, Sala Amfiteatru

2. Livada de visini – 30 aprilie si 3 mai, ora 19.00, TNB, Sala Amfiteatru

3. Gaitele – 30 aprilie, ora 19.00,  TEATRUL ODEON

4. Cinci femei de tranzitie – 6 mai, ora 19.00, TNB, Sala Atelier

5. Egoistul – 7 mai, ora 19.00, TNB, Sala Amfiteatru

6. Corsarul – balet, 26 mai, Opera Nationala Bucuresti

Fara taxa de intrare: eveniment organizat la sediul ICR, cu muzica greceasca in data de 11 mai – IT ‘S A MUST, mai ales ca voi ajuta si eu la organizare🙂

Merg si eu la evenimentele cu rosu, din cele pregatite pana la acest moment.

Am inteles ca mai sunt cateva spectacole pe care trebuie sa le vedem si auzim neaparat:

     1. Teatrul Bulandra – Ivanov, Oscar si tanti ROZ

     2. TNB – Avalansa

    3. Teatrul de comedie – Casa Zoikai, Poiana Boilor

   4. Nottara – Titanic Vals si Metoda

   5. Odeon – In container

Ramane sa vedem concret ce si cum vom alege, pe masura ce vom cunoaste data spectacolelor.

Pe curand!

Laura

ps: propun ca in data de 30 aprilie, sambata seara, dupa teatru, sa ne oprim in centru, la o vorba si ceva karaoke🙂


Lasă un răspuns

Categorii

