Postat de: lauram1978 | Februarie 13, 2011

Sedinta de grup – 18 februarie 2011 – Cafeneaua La Rovine

Dragii mei,

In urma votului majoritar din cadrul neoficial al intalnirii de aseara (dupa ce am iesit de la teatru), s-a decis ca in data de 18 februarie 2011 (vinerea viitoare), sa ne intalnim din nou in cafeneaua La Rovine.

Intrucat tot atunci va fi si reuniunea fostilor mei colegi de liceu, voi rezerva intre timp spatiul existent la subsolul cafenelei La Rovine si, in urma aprobarii primite din partea conducerii localului, vom putea sa ne pregatim atmosfera asa cum vom dori noi.

Eu m-am gandit la ceva hituri din anul 1997, cand am terminat liceul si, bineinteles, „”Ani de liceu!” si tot asa🙂

Dupa aceste melodii, vom trece la valori autentice ale muzicii romanesti, de genul „Bordeias, bordei, bordei”, ”Zaraza””, Cine-a pus carciuma-n drum”” si tot asa😀

Pe ordinea de zi, printre karaoke si vin rosu, se numara urmatoarele:

– propuneri de evenimente pentru luna martie 2011;

!!! Suntem cu ochii pe Clubul Tribute unde se organizeaza super concerte live, dintre care vanam si noi ceva drept cadou pentru 8 martie (si 9 martie)😀

– schita site-ului la care incepem sa lucram din martie;

– propuneri de voluntari pentru asociatie.

Va rog sa imi trimiteti confirmarile de participare pana luni ora 16.00, ca sa stiu cat de bine negociez un oarecare discount si pentru noi🙂

Va pup si pe curand!

Laura


Lasă un răspuns

Categorii

