Postat de: lauram1978 | Ianuarie 29, 2011

„Proces verbal sedinta 27 ianuarie 2011” – locatia Cafeneaua La Rovine

Dragi prieteni,

inainte de a discuta despre lucrurile serioase,🙂 va propun sa ne uitam impreuna pe cateva poze din seara intalnirii noastre

incep cu poza sfesnicului care ne-a pazit si ne-a calauzit pasii si discutiile, in conditiile in care intunericul s-a instalat pe strada Blanari la cateva minute de la momentul la care am ajuns :D… sabotaj sau coincidenta, cine stie, oricum nu le-a iesit :))) …ne-am distrat de minune, cu atat mai mult cu cat atmosfera si decorul locatiei fac referire la perioada medievala … nimic mai potrivit decat discutii aprinse, planuri si voturi secrete pentru cauze nobile precum CULTURA !

toate pozele sunt facute la lumina lumanarilor si a blitzului aparatului…nu le-am putut posta pe toate pentru ca in cele mai multe din ele suntem cu ochii inchisi, din cauza blitzului :)))

meniul s-a citit la lumina unei lanterne micutze :)…hey, ia ochii de acolo😀

totul sub atenta supraveghere a celor doua Laure  – bruneta si blonda😀

in ciuda faptului ca nu am avut curent, nu am avut muzica, nu am putut manca decat niste sandwichuri si legume  – TOTUL A FOST DELICIOS, A FOST INTERESANT, O EXPERIENTA FOARTE FRUMOASA🙂

am putut vorbi linistiti, ne-am putut cunoaste mai bine si chiar identifica atunci cand a sosit si a treia serie de lumanari😀, am discutat tot ce aveam de discutat si chiar alte cateva subiecte in plus…si am inteles ca „data viitoare vom stinge noi lumina – asa, din principiu! ” (am citat-o pe prietena noastra, Olivia )  :)))))

trecand acum la rezumatul propunerilor si deciziilor privind evenimentele cultural-artistice din perioada februarie – martie, la care vom merge sau pe care le vom urmari, ele se impart in doua categorii, astfel:

1. evenimente deja confirmate

a. intalnire de grup la Godot Cafe, 5 februarie 2011, sambata, mai astept confirmarile de participare pana marti ora 10.00

b. Acul cumetrei Gurton, 6 februarie 2011, duminica, ora 19.00, Teatrul Masca, 15 lei biletul, mai astept confirmarile de participare pana marti ora 10.00

c. Livada de visini, 10 februarie 2011, ora 19.00, joi, TNB, Sala Amfiteatru – am cumparat biletele, sectorul B (lateral) – unde stam de obicei

d. Faust, 11 februarie, vineri, ora 18.00, ONB, 11 lei biletul (balcon lateral stanga) – biletele vor fi cumparate saptamana viitoare, mai astept confirmarile de participare pana marti ora 10.00

e. Blues, de Arthur Miller, 12 februarie, sambata, Nottara, 20 de lei biletul – biletele vor fi cumparate saptamana viitoare, astept confirmari de participare pana marti ora 10.00; cateva cuvinte aici

f. Sinucigasul, 13 februarie, duminica, ora 19.00, TNB, Sala Amfiteatru – am cumparat biletele, sectorul B (lateral) – unde stam de obicei

g. Amadeus, 23 februarie, miercuri, ora 18.30, ONB, Foaier Galben, 26.5 lei biletul – cateva cuvinte aici – biletele vor fi cumparate vineri 4 februarie, astept confirmari de participare pana joi 3 februarie, ora 22.00 

h. The Rhythm of the dance, 26 februarie, sambata, ora 19.30, Sala Palatului, 75 de lei biletul la cucurigu😀 – biletele vor fi cumparate vineri 4 februarie, astept confirmari de participare pana joi 3 februarie, ora 22.00 

i. Craiasa zapezii, 26 februarie, sambata, ora 11.00, ONB, balcon central, 21.2 lei biletul (va dura aprox 2 ore) – parintii vor merge dimineata cu copilasii lor la acest spectacol pentru ca seara sa se relaxeze la spectacolul de dans irlandez😀 … daca mai vrea cineva, sa imi spuna, am cumparat deja biletele dar ne decurcam noi cumva si pentru ceilalti.

2. evenimente pe care le vom urmari pentru restul lunii februarie – inceput luna martie

– teatru:  – Teatrul de comedie –  „”…escu””  si „”Casa Zoikai”

                   – TNB – „Egoistul”, „Sinucigasul”, „Inima de caine”

                   -Nottara – „Titanic Vals”, „Hangita”, „Scandal la opera”

                   – Bulandra – „Ingropati-ma pe dupa plinta”, „Ivanov”, „Mascariciul”, „Crima si pedeapsa”, „O scrisoare pierduta”, „Unchiul Vanea”, „Manouret”

                  -Metropolis – „Pijamale”, „Tarelkin”

                 -Odeon – „Gaitele”

– opera  –  „Turandot”, „Carmen”, „”La traviata”

– opereta – „Contesa Maritza”, „Silvia”, „Voievodul tiganilor”, „Paris, mon amour”, „Descult in parc”, ”’Frumoasa din padurea adormita”

                   – Palatul Copiilor – „Cafeneaua”, „Podul”

Am marea rugaminte sa imi trimiteti raspunsurile voastre prin e-mail indiferent ca sunt pozitive sau negative, astfel incat sa stiu ca ati citit e-mail-ul.

Eu urmaresc si mentionez mereu toate spectacolele propuse pentru ca fiecare dintre voi merge cand poate…oricum, de omis nu va fi nimeni omis😀 „nu scapa” nimeni :)”

Pe viitor, cand veti vedea denumirea unui eveniment colorata in rosu, sa stiti ca la acela voi merge si eu…ca sa nu ma mai intrebati de fiecare data sau sa ma cautati prin sala😀

Pe curand,

Laura


Lasă un răspuns

Categorii

