Postat de: lauram1978 | Ianuarie 9, 2011

Propuneri evenimente culturale – muzica (SILVIA, TNO, 23 ianuarie), dans (TANGO.RADIO AND JULIET, ONB, 23 ianuarie), teatru(PODU, 30 ianuarie) – termen limita pentru confirmare miercuri ora 10.00

Dragi prieteni,

Va propun mai jos noi evenimente pentru luna ianuarie 2011, astfel:

Teatru

Podu, 30 ianuarie 2011, duminica, ora 19.30, Palatul National al Copiilor, 50 de lei biletul, prezentare aici, inregistrare aici si aici

Am vazut spectacolul si este exceptional, o superba comedie. Malaele si Ivascu joaca exceptional. Nu veti regreta nici un leutz din cei platiti pe bilete😀

MUZICA-Opereta

Silvia, 23 ianuarie 2011, duminica, ora 19.00, Teatrul National de Opereta, 20 de lei biletul, prezentare aici si inregistrare aici si aici, aici.

Vazut, placut, recomand! Mai ales celor care nu au fost niciodata la opereta, pentru ca va fi un inceput foarte frumos.

Dans

TANGO.RADIO AND JULIET,  23 ianuarie 2011, duminica, ora 18.30,  Opera Nationala Bucuresti, 10.6 lei biletul la balcon lateral, prezentare aici, preturi aici, inregistrare aici, aici si aici

Nu stiu care dintre voi va avea curajul sa mearga, dar eu nu am de gand sa lipsesc de la un asemenea eveniment…dans, muzica, sensibilitate si forta, toate intr-un singur spectacol.

………………………………………………………………………………

Asa cum ne-am obisnuit deja, despre urmatoarele spectacole de teatru vom discuta vineri 14 ianuarie – mai ales despre cele de la TNB si Teatrul de Comedie. Daca doriti sa propuneti ceva anume, va rog sa imi trimiteti din timp e-mail pentru a avea timp sa ma informez si organizez. In caz contrar, raman propunerile mele.

Sper ca la inceputul saptamanii viitoare sa pot reveni atat cu inregistrarea acelui interviu, cu care va tot amenint, cat si cu pozele de la Rigoletto…le am pe toate numai ca pentru a putea vedea inregistrarea am nevoie de un program instalat pe calculator iar pentru a putea descarca pozele am nevoie de un cablu (care e la proprietarul de drept) :)))

Va pup.Pe curand!

Laura


Lasă un răspuns

Categorii

