Postat de: lauram1978 | Martie 28, 2010

Confirmare achizitie bilete – Cum iubeste cealalta jumatate – Teatrul MIC

Dragii mei,

Am placerea de a va informa ca am reusit sa cumpar aseara biletele pentru spectacolul „Cum iubeste cealalta jumatate”, la Teatrul Mic, in data de 11 aprilie (Duminica), ora 19.00.

Suntem 31 de persoane, pozitia finala in sala fiind urmatoarea:

 – randul L, locul 7 – Monica, locul 8 – Laura Th, locurile 9-12 – Mihaela (+3 pers), locurile 13-15 – Valentina (+ 2 pers)

– randul M, locurile 1-6 – Laura L (+5 pers), locurile 7- 14 – Daniela (+7 pers)

– randul N, locurile 8-9 – Daniel + Rodica, locurile 10-13 – Adriana (+ 3 pers), locurile 14 – 15 – Costin (+1 pers)

Poate de data aceasta faceti si cunostinta intre voi…in cazul in care eu nu reusesc sa va fac tuturor cunostinta🙂

Am vorbit la teatru si data viitoare vom primi si reducere…avand in vedere ca am trecut de 30 de pers …

Si pentru ca de data aceasta va fi duminica si nu vom putea sa ramanem in oras, poate recuperam la urmatorul spectacol, poposind ulterior intr-o cafenea sau intr-un club mai aerisit..dupa atata cultura merge si putina zapaceala si zgaltaiala intr-un club/cafenea :)))

Pe curand!

Laura Th


Lasă un răspuns

Categorii

