Postat de: lauram1978 | Martie 8, 2010

Status bilete – Carmen, de Georges Bizet – OPERA NATIONALA BUCURESTI

Dragii mei,

Am fost la casa de bilete dar nu am putut cumpara astazi biletele intrucat am ajuns in pauza de masa si, in respectabilul stil autentic romanesc, ar fi trebuit sa le astept pe doamne minimum 2 ore….

Maine seara, pe la 18.30, voi ajunge din nou in zona si nu voi pleca fara bilete.

Dat fiind faptul ca ne-am strans 16 persoane pana la acest moment, voi incerca sa obtin si o reducere🙂

In cazul in care mai exista si alti doritori – prieteni de-ai prietenilor nostri si colegi de-ai colegilor colegilor nostri – ma puteti anunta pe YM pana la sfarsitul zilei de azi sau maine, la telefon, pana la sfarsitul zilei.

Toate biletele vor fi la BALCON – cu culoarea rosie in planul salii , la pretul de 10.6 ron, fie central, pe ultimele 3 randuri, locurile 1-10, fie lateral dreapta, in forma in care se deschide planul salii

Pe curand,

Laura


Lasă un răspuns

Categorii

