Postat de: lauram1978 | Octombrie 19, 2009

Toti fiii mei, de Arthur Miller – nota 10 +

Dupa ceva peripetii cu ploaia care tot incerca sa ma tina in casa, am reusit pana la urma sa ajung sambata seara la Spectacolul “Toti fiii mei”, la TNB.

Toata ziua de ieri nu am reusit sa scriu nimic despre aceasta piesa dat fiind faptul ca este foarte greu sa exprimi in cuvinte ceva ce nu poate fi decat vazut cu ochii tai, simtit, trait acolo, langa scena, in mijlocul evenimentelor.

Toti actorii au jucat foarte bine dar nici nu aveau altfel cum, atata vreme cat personajul principal a prins viata prin Victor Rebengiuc. Nu intru in detalii pentru ca as transmite mult prea putin din intensitatea spectacolului si din emotiile nascute din replicile Maestrului Rebengiuc, mai cu seama in momentele in care reusea sa te trimita cu gandul, prin vorbele lui, la realismul crud al unei existente lipsite de orice urma de sclipire a unei vieti adevarate…

Pe parcursul spectacolului, am dat la schimb lacrimile din ochi pe rasetele din inima pentru ca in final sa incerc, fara castig, sa imi calmez putin bataile nebune ale modestei mele inimi.

Nu mai spun in incheiere decat doua lucuri.

De mult il apreciez pe acestor actor dar acum, cand ma gandesc la el, dupa o viata intreaga pe care a dedicat-o scenei, pe care ne-a daruit-o noua, nu imi vine in minte decat un singur adjectiv care l-ar putea descrie cel mai bine,  si anume “Magistral”  – “Care caracterizează pe maestru, de maestru; p.ext. perfect, desăvârșit “ (definitie DEX).

Iar al doilea lucru ar fi recomandarea mea sincera sa mergeti neaparat sa vedeti aceasta piesa. Va asigur ca nu veti regreta!


Lasă un răspuns

Categorii

